loading...

هزینه های اصلی زندگی در قبرس شمالی

بازدید : 5
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 12:52


مغازه های زنجیره ای تیمینیس
خلال این راس خریدها و مغازه های مختلف دیگری بصورت دور از هم در خیابان‌های دیگر وجود دارا هستند که برخی از آن‌ها دارنده شعبه های متعددی نیز می باشند مانند دکان های زنجیره ای تیمینیس. مغازه زنجیره ای تیمینیس یک راس خرید با گونه های پوشاک با مارک خویش تیمینیس میباشد. او‌لین راس خرید تمینیس به وسیله مایکل جی تایینیسن در نیکوزیا قبرس شمالی در سال ۱۹۳۳ احداث شد و فعلا دارنده ۶ شعبه میباشد. این راءس خرید در پی ارائه برند‌های دارای اعتبار به خواسته ارائه دسته‌ای پر رنگ‌ای از مد میباشد. این موسسه به صورت مداوم مثال امور با اسم تجاری خویش را آپدیت می‌نماید، اشکال پوشاک برای مردان و زنان با طرح‌های نو ارائه می‌نماید. گروه برند‌های ساخت گردیده تیمینیس مشمول موردها هزینه زندگی در قبرس شمالی تحت هست.
DVF
Burberry
Hugo Boss
Hugo
Polo Ralph Lauren
Paul and Shark
Michael Kors
Tod
Hogan
Armani Jeans
Love Moschino
نشانی:
: آیا ناپا، فاماگوستا، قبرس شمالی
ساعت کاری:
همگی روزه از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۲ شب
تجهیزات:
خرید
دستگاه‌های خودپرداز
کافه
در مجموع می بایست بگم که کنار کلیه مرکزها خرید مجلل و باشکوه قبرس شمالی می‌قدرت از سایر بازارهای محلی و خیابانی آن نیز دیدن کرد. برای مثال در حالتی‌که بدنبال خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان خویش می باشید و بها مطلوب مد حیث شماست سفارش ما به شما خریدهای خیابانی میباشد. از دست فروشان که بصورت غرفه های متفاوت در خیابان های گوناگون می‌باشند یا این که از فروشگاه های محلی که نمادهایی از قبرس شمالی، صنعت های دستی و اثرها هنری مرتبط با بومیان حیطه را ارائه می دهند میتوانید خرید فرمایید.

درین نوشته‌علمی کوشش شد همگی مرکزها خرید اصلی قبرس شمالی را به شما عزیزانی که قصد مهاجرت و مهراجرت بدین مرزوبوم بی سابقه مدیترانه ای و توریستی را دارید معرفی کنیم. ا
شیوه های مسافرت به قبرس شمالی | راهنمای مهاجرت زمینی و هوایی به قبرس شمالی
قبرس شمالی مدام یکی‌از گزینش های گردش گر های دنیا برای لذت بردن از آب و هوای مدیترانه ای در یک کدام از شایسته ترین و مقرون به صرفه ترین بخشها دنیا بوده میباشد. هجرت به قبرس شمالی مطمئناً یک تجارب اختصاصی و دلپذیر برای گردشگر ها خواهد بود.

جزیره قبرس از دو نصیب شمالی و جنوبی تشکیل‌شده میباشد. این جزیره از شرق با سرزمین سوریه ، از غرب با مرز و بوم یونان و از شمال با سرزمین ترکیه اهل یک محل میباشد. جزیره قبرس به جهت داشتن سواحل و دریای قشنگ، کوه ها و طبیعتی دیده نشده و تجهیزات رفاهی و تفریحی دیدنی گزینه دقت اکثری از گردشگر های عالم قرار گرفته میباشد. به همین ادله مهاجرت به قبرس شمالی می‌تواند شایسته ترین گزینش برای گردشگرانی باشد که می‌خواهند در یک پکیج بدون نقص یه هجرت بهتر را تجارب نمایند.
شایسته ترین مجال مسافرت به قبرس شمالی
قبرس شمالی یک کدام از کشورهایی میباشد که در اکثر روزهای فصل های سال می‌تواند شایسته ترین مقصد توریسم برا گردش گر ها باشد چون این مرز و بوم دارنده بیش تر از 300 روز آب و هوای آفتابی و مدیترانه ای میباشد. جاذبه های توریسم قبرس شمالی در هر فصل جذابیت خاصی خویش را برای بازدید دارا‌هستند و مسافران میتوانند به شایسته ترین صورت ممکن به گردش و تفریح درین مملکت قشنگ بپردازند البته طبق تجربیات و نظریه بخش اعظمی از گردشگران ، شایسته ترین فصل برای هجرت به قبرس شمالی، بهار و فصل‌تابستان میباشد به این دلیل‌که در‌این فصول هوا گرمتر و روز ها رفیعتر میباشد و برای گردش و تفریح مجال بیستری وجود داراست همینطور درین فصل ها سواحل خوشگل و پر اسم و رسم قبرس شمالی با تک تک تجهیزات تفریحی فعال می باشند و شما شایسته ترین تفریحات آبی‌رنگ را در‌این مرز و بوم می توانید تجارب نمائید.

این سرزمین با برخورداری از بخشها توریسم و طبیعت قشنگ و فوق العاده خویش ، در پاییز و فصل‌زمستان همواره زیبایی های خاص خویش را برای عده ای که میل دارا هستند در آب و هوای خنک تایم ها خویش را بگذرانند و مسافرت نمایند دارااست.

در سود قبرس شمالی یک مرزو بوم 4 فصل برای گردشگران با هر نوع ذوق و سلیقه ای میباشد که می تواند شایسته ترین تجارب از یک مسافرت ماندگار را برای شما تصویب نماید.

بازدید : 0
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 12:40


املاک در قبرس شمالی
خرید املاک در قبرس شمالی جهت دریافت اقامت این مرزوبوم
قبرس شمالی را می‌قدرت یک کدام از شایسته ترین کشورهای عالم برای سفر و سرمایه‌گذاری معرفی کرد. یکی‌از معمولی‌ترین طریق‌ها جهت دریافت اقامت این میهن، سفر از روش خرید ملک میباشد. با جاری ساختن این عمل، میتوانید در کوتاه‌ترین مجال ممکن اقامت همیشگی این میهن را برای خویش و خانوادتان اخذ فرمایید. برای این مراد، قوانینی وجود دارا هستند که مسلما می بایست آنان‌را رعایت فرمائید. در غیر این شکل، اقامت دایم این مرزوبوم به شما اعطا نخواهد شد. از جمله، در هر سال، فقط 45 روز اذن خروج هزینه زندگی در قبرس شمالی از مرزو بوم را دارید.

املاک قبرس شمالی

قبرس شمالی؛ کشوری مطلوب برای سرمایه‌گذاری
قبرس شمالی را می‌قدرت از جهات مختلفی تحت عنوان یک کدام از دوستداشتنی‌ترین کشورهای دنیا برای سرمایه‌گذاری معرفی کرد. برای سرمایه‌گذاری در‌این مرزوبوم طریق‌های مختلفی وجود دارا‌هستند که خرید ملک یک کدام از روشهای مطلوب جهت سپرده گذاری میباشد. مثلا شایسته ترین شهرهای قبرس برای خرید ملک می‌اقتدار به گیرنه، نیکوزیا، فاماگوستا و لفکه یا این که اسکله اشاره نمود.

در صورتی‌که قصد سرمایه‌گذاری در قبرس و هجرت بدین مرزوبوم را دارید، بد وجود ندارد یه خرده درباره موقعیت آن بدانید. عموم قبرس شمالی معمولا به لهجه ترکی استانبولی سخن می‌نمایند. ولی اکثریت آنان تا حدودی به لهجه انگلیسی مسلط می‌باشند و مشکلی از جهت رابطه با عموم آن نخواهید داشت.

قبرس؛ کشوری مطلوب برای سرمایه‌گذاری

مملکت قبرس از حیث اقتصادی در مجموعه کشورهای با موقعیت بهتر جای دارد. به‌طوری‌که در سال 2022، رویش اقتصادی این سرزمین نزدیک به 6 درصد برآورد گردیده بود. روزنامه فوربز در سال ۲۰۲۱ قبرس شمالی را شایسته ترین آیتم برای خرید ملک ساحلی انتخاب نموده است. این خبر نامه، با وجود فراوانی بخشها ساحلی در دنیا، حتی مناطقی زیرا کلمبیا، مکزیک، برزیل و بیلیز را در منزلت‌های آینده قرار داده میباشد. از نگرش خبرنامه فوربز، خرید ملک در قبرس شمالی تحت عنوان یک سرمایه‌گذاری درست شناخته میگردد. خوشبختانه، این پیش‌بینی تماماً درست است و با نگاه به داده های عددی ارتقاء بها ملک درین مملکت در برهه زمانی در بین سال‌های 2021 تا 2023، این حقیقت شایان توجه میباشد.طبق تحقیق این خبرنامه در اولِ سال 2024، مرزوبوم قبرس شمالی را دارنده 47 درصد سیوینگ مانی فراتر نسبت به ایالات متحده معرفی نموده است.

چرا قبرس آیتم قابل قبولی برای مسافرت و معاش میباشد؟
دلایل مختلفی وجود دارا‌هستند که دست به دست هم می دهند تا مرزوبوم قبرس شمالی تحت عنوان یک کدام از دوست داستنی‌ترین کشورهای عالم برای سرمایه‌گذاری، سفر و معاش تبدیل گردد. یک کدام از این برهان، عدم نیاز به روادید برای ایرانیان میباشد. به‌این معنا که به راحتی می توانید با در مشت داشتن گذرنامه، به‌این سرزمین مهاجرت فرمایید.

مثلا دیگر دلایل محبوبیت قبرس برای معاش و هجرت، هزینه‌های ذیل معاش، مسکن و علم آموزی میباشد. در حالی که در بخش اعظمی از کشورهای اروپایی، می بایست فی مابین 15 تا 50 هزار یورو برای شهریه هر ساله کالج پرداخت نمائید، این نرخ در قبرس شمالی دربین 3 تا 12 هزار دلار میباشد.

چرا قبرس آیتم قابل قبولی برای سفر و معاش میباشد؟

یکی‌از دیگر از مزایای هجرت به قبرس شمالی، جاذبه‌های توریستی آن میباشد. هر ساله گردش گر‌های متعددی این مرزو بوم را برای هجرت گزینش می‌نمایند. این مرزو بوم به جهت قرارگیری در حوالی دریای کاسپین و برخورداری از آب‌وهوای دارای اسم و رسم مدیترانه‌ای، تحت عنوان یک کدام از دوستداشتنی‌ترین کشورهای دنیا برای گردشگری شناخته می‌گردد.

شاید بتوان مهم ترین مزیت مسافرت به قبرس شمالی را مورد سرمایه‌گذاری سهل وآسان و با سرمایه معدود دانست. به‌طوری‌که درین مرز و بوم میتوانید حتی به طور چکی ملک دلخواه خویش را خریداری و اقامت دایم این مملکت را اخذ نمائید. از حیث سرمایه هم به جهت پرورش اقتصادی روزافزون این مرزو بوم و ارتقا تقاضا برای سفر به آن، قبرس شمالی تحت عنوان آیتم‌ای مطلوب برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری شناخته می گردد. آحاد این مورد ها در کنار هم، این مرز و بوم به یکی‌از شایسته ترین کشورهای مطلوب برای هجرت ایرانیان تبدیل می‌نمایند. شما می توانید برای حصول داده ها بیشتر دراین باره، همین حال با کارشناسان تیم ما در تماس باشید.

بازدید : 10
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 13:04


معاش و وضعیت کاری در قبرس شمالی
نیکوزیا، پایتخت قبرس شمالی میباشد و در راس این جزیره واقع گردیده است. معاش در قبرس شمالی درصورتی‌که شغلی در کارها توریسم یا این که کارها مالی داشته باشید، تعیین بسیار خیر خواهد بود. درکل، کسانی که در‌این مرزوبوم به معامله ارز می پردازند، به رویش بالایی در معاش و شغل هزینه زندگی در قبرس شمالی دست می یابند.
قبرس شمالی یکی پربازده‌ترین کشورهای عالم میباشد و افرادی که درزمینهٔ بیزنس شغل می‌نمایند، می توانند درآمد نیکی حصول نمایند. این سرزمین یک بندر والا دارااست و همین منجر گردیده تا رشدی خوب در بیزنس به دست آورد. یک کدام از دیگر از کار‌های پررونق در قبرس شمالی، حسابداری میباشد. همینطور، اشخاصی که درزمینهٔ بازاریابی عمل می‌نمایند، می توانند به درآمد شایان توجهی برسند.

نکته جذاب در ارتباط فعالیت در قبرس شمالی این میباشد که صنعت تبلیغات درین میهن بسیار پردرآمد میباشد. بدین ترتیب در شرایطی‌که هنرهای گرافیکی خوانده‌اید یا این که تجارب بازاریابی دیجیتال و تبلیغات را دارید، به سرعت وارد بازار فعالیت قبرس شمالی خواهید شد. در شرایطی‌که شما یک دانشجو در قبرس شمالی می‌باشید، حق عمل به‌شکل تک تک‌وقت ندارید البته در ازای میتوانید به‌شکل پاره‌وقت و ۲۰ ساعت در هفته شغل نمائید.

دستمزد دانشجویانی که در قبرس شمالی معاش می‌نمایند و فعالیت پاره‌وقت دارا‌هستند، بسته به فرصت کارشان میان ۱۱۰۰ تا ۱۵۰۰ لیر متغیر میباشد.

به‌غیراز مشاغلی که در ابتدا اشاره شد، قبرس شمالی در سال‌های اخیر با کمبود مشاورین املاک و استاد مواجه بوده میباشد. در شرایطی که دراین باره‌ها تجربیات کاری دارید خوب میباشد شانس خویش را آزمون نمائید و به‌تیتر یک مدرس یا این که مشاور املاک در قبرس شمالی شغل و معاش نمائید.
درآمد در قبرس شمالی
مطابق داده‌های قبرس شمالی در سال ۲۰۲۱، میانگین دستمزد عده ای که درین مرزوبوم معاش می‌نمایند ۳۵۰۰ لیر در ماه و حدود ۷۲۰۰ لیر در سال میباشد. در جدول پایین، به معرفی یکسری کار اساسی و معدل درآمد ماهانه آن ها در قبرس شمالی پرداخته‌ایم.

تیتر عمل معدل درآمد هر ساله تیتر کار معدل درآمد هر ساله
حسابدار ۱۱۳۵۹ لیر منشی ۷۳۸۵ لیر
مشاور مالی ۱۶۴۷۷ لیر مهندس ۱۶۷۶۲ لیر
معمار ۱۳۰۵۷ لیر استاد ۹۷۸۸ لیر
دندان‌دکتر ۱۶۳۶۵ لیر پزشک معالج ۱۴۸۳۷ لیر
پرستار ۹۳۴۳ لیر نماینده قانونی ۱۴۴۴۳ لیر
درآمد در قبرس شمالی
شایان بیان میباشد که حقوق و دستمزد بازنشستگی در قبرس شمالی، در میان ۳۵۰۰ الی ۷۰۰۰ لیر در سال میباشد.
هزینه‌های معاش در قبرس شمالی
اینفوگرافی مقایسه هزینه معاش در قبرس شمالی با اوکراین
مقایسه هزینه معاش در قبرس شمالی با اوکراین
عده ای که معاش در قبرس شمالی را گزینش می‌نمایند، بیشتر پیرو متانت، خموشی و تفریح و لذت بردن از معاش میباشند؛ ولی بایستی اعتنا داشت که بعضی از هزینه‌های معاش درین مملکت گران میباشد. پس عالی میباشد پیش از قصد به معاش در قبرس شمالی، دارایی و اقتدار مالی خویش را بسنجید. هزینه اکثر کالاهای ضروری در قبرس شمالی، مانند پوشاک، گران میباشد. ادله اساسی این فرمان این میباشد که در‌این سرزمین، نمایندگی قانونی برندها و برند‌های دارای اسم و رسم نیست و به این ترتیب اکثر کالاها دو موازی بها مهم خویش میباشند.

یکی از دیگر از هزینه‌های نسبتاً گران درین مملکت، هزینه قبوض برق میباشد. قبرس شمالی به طور تقریبً در کل ارتفاع سال گرم میباشد و در فصل‌تابستان، گرمای غیرقابل‌تحملی داراست. معاش در قبرس شمالی سوای داشتن کولر گازی و وسایل تهویه، بسیار طاقت فرسا میباشد. شما برای استعمال از اسپلیت و اشکال وسایل تهویه هوا می بایست ماهانه در میان ۲۰۰ الی ۳۰۰ لیر بپردازید.

در جدول پایین، بها برخی از مهم‌ترین کالاها و سرویس ها در قبرس شمالی گفته شده میباشد.

تیتر جنس ارزش تیتر فرآورده بها
نان ۲.۵ لیر یک لیتر شیر ۱۲ لیر
۳۰ عدد تخم‌مرغ ۲۴ لیر پنیر ۶۰ لیر
یک کیلو گوجه‌خارجی ۶ لیر یک کیلو کاهو ۷ لیر
یک بطری آبجو ۵ لیر یک کیلو سیب‌زمینی یا این که پیاز ۵ لیر
هزینه معاش در قبرس شمالی
همینطور، هزینه حمل‌ونقل در قبرس شمالی به گستردن پایین میباشد:

بلیت اتوبوس یک‌طرفه: در بین ۷ الی ۱۰ لیر
آژانس: ۱۵ لیر
بلیت هواپیما از نیکوزیا: در میان ۱۵۰ الی ۲۰۰ لیر
یک لیتر بنزین: ۶ لیر

بازدید : 2
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 12:22


روش سپرده گذاری در توریسم
با دقت به نوع و مقیاس سپرده گذاری در قبرس شمالی روش های مختلفی برای سپرده گذاری در توریسم و مهمان نوازی وجود هزینه زندگی در قبرس شمالی دارااست. این دربرگیرنده:

خرید یا این که اجاره ملک:
یک کدام از همه گیرترین و پرطرفدارترین شیوه های سپرده گذاری در توریسم و مهمان نوازی در قبرس شمالی، خرید یا این که اجاره ملکی میباشد که بتوان از آن برای اقامت یا این که هدف های تفریحی بهره برد. گونه های مختلفی از املاک برای فروش یا این که اجاره در قبرس شمالی وجود دارااست مانند هتل ها، ویلاها، سوئیت ها، منزل های ییلاقی، کلبه و غیره. بها ها بسته به جای ، متراژ، کمپانی تولید کننده، چگونگی و حالت ملک متعدد میباشد. با این هم اکنون، آن ها کلاً کمتر از دیگر کشورهای اروپایی می باشند.مزایای خرید ملک در قبرس شمالی عبارتند از:

خرید ملک در قبرس شمالی نسبتا سهل وآسان و سریع میباشد، چون نیازی به موقعیت و معیارهای خاصی از سوی سرمایه گذاران ندارد.
خرید یا این که اجاره ملک در قبرس شمالی نسبتاً مقرون به صرفه و سودآور میباشد، چون ارزش ها نسبت به بقیه کشورهای اروپایی تحت خیس میباشد و تقاضا و بها در زمان فرصت در درحال حاضر ارتقا میباشد.
مدل معاش شل و لذت بخشی را برای سرمایه گذاران مهیا می نماید، چون آنان می‌توانند در ملک خویش معاش نمایند و از زیبایی های طبیعی، تنوع فرهنگی و آب و هوای گرم قبرس شمالی لذت ببرند.
تصویب بیزنس:
یکی‌از دیگر از منش های سپرده گذاری در توریسم و مهمان نوازی در قبرس شمالی، تصویب کمپانی در قبرس شمالی در استحصال و کاری میباشد که قادر است تولیدها یا این که سرویس ها مربوط به توریسم و مهمان نوازی مانند رستوران ها، بارها، کافه ها، کلوپ ها، مغازه ها، تورها، راهنماها و غیره را ارائه دهد. اشکال مختلفی از مشاغل میباشند که می‌توانند در قبرس شمالی طبق ضابطه دارای شهرت به113 LAW CAP که بر طبق ضابطه موسسه ها انگلستان 1949 میباشد، در قبرس شمالی تصویب شوند.

سود گیری:

سپرده گذاری در توریسم در قبرس شمالی یک زمان هیجان آور برای اشخاصی میباشد که پیرو سپرده گذاری در بازار رو به پرورش در یک مقصد قشنگ و بی نیاز از نگاه فرهنگی می باشند. با شعور منظره محلی، تقلید از قوانین، و متمایز کردن سپرده گذاری خویش، می‌توانید سفری پرارزش به سمت توفیق مالی را استارت فرمائید و در عین اکنون به پرورش قسمت توریسم لبریز جنب و جوش قبرس شمالی یاری فرمایید.

در خاتمه، قبرس شمالی دنیایی از پتانسیل را برای سرمایه‌گذارانی ارائه میدهد که میخواهند علامت خویش را در صنعت توریسم و مهمان‌نوازی بگذارند. با ادغام پژوهش ها درست، طرح ریزی استراتژیک و تعهد به فرهنگ وتمدن محلی و پایداری، میتوانید درهای سپرده گذاری چیره و بدون نقص را در‌این پردیس مدیترانه ای مسحورکننده گشوده نمائید. مجال را از دست ندهید تا بخشی از قصه رو به رویش توریسم قبرس شمالی باشید.

چنانچه شما نیز درپی سپرده گذاری در حوزه توریسم در قبرس شمالی میباشید و میخواهید از مجال‌های منحصر این ناحیه منفعت‌مند گردید،
تاریخچه و بعدی گذرنامه قبرس شمالی
به اکتشاف عمیق گذرنامه قبرس شمالی خوش آمدید، سندی که مظهر تاریخ بی نیاز، ژئوپلیتیک بغرنج و بعدی در اکنون دگرگونی این حیطه مخصوص میباشد. گذرنامه قبرس شمالی با داستانی که یکسری دهه را شامل میشود و همچنان معاش دارندگان آن را صورت میدهد، جایگاهی متمایز در عالم هجرت و شهروندی دارااست.

در‌این راهنمای جامع، تاریخچه پاسپورت قبرس شمالی را پژوهش خوا هیم کرد، ریشه ها، بحران ها و دستاوردهای آن را ردیابی می‌کنیم. ما همینطور به بعدی نگاه خوا‌هیم کرد و تحولات و مجال‌های بالقوه‌ای را که ممکن میباشد به شهروندانش ارائه دهد، نظارت کنیم. چه دارای گذرنامه قبرس شمالی باشید، چه پیش بینی گذرنامه، یا این که تنهاً شیدا التفات آن می باشید، این هجرت در حین و قابلیت روشنگر خواهد بود.

بازدید : 2
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 14:37


مخارج معاش در قبرس
همانگونه که ذکر نمودیم هزینه معاش در قبرس جنوبی یا این که قبرس اروپایی بسته به دست اندرکاران متفاوت می‌تواند تغییر و تحول نماید. از جمله مخارج معاش در قبرس برای یک خانواده چهار نفره بسیار بیشتر از یک خانواده یک نفره میباشد، ضمن این شهر محل سکونت فرد، مدل معاش او و اکثری از موضوعات دیگر سبب ساز تغییر‌و تحول هزینه ها می‌گردد. مخارج معاش برای یک خانواده یک نفره در صورتی‌که که از همگی تجهیزات رفاهی استعمال نماید نزدیک به 850 یورو و برای یک خانواده چهار نفره نزدیک به 2990 یورو میباشد. اما در کنار این هزینه ها می بایست مخارج اجاره مسکن را نیز در حیث گرفت. در پی در ارتباط با مخارج محل سکونت توضیحات جامعی داده می گردد. نکته حائض اهمیت این میباشد که بسته به مدل معاش ممکن میباشد مخارج شخص بسیار زیر خیس باشد، برای مثال مخارج معاش دانشجویی هزینه زندگی در قبرس شمالی بسیار زیر خیس از دیگر قشرها میباشد.

مخارج اقامت در قبرس
هزینه‌ های اقامت در قبرس بسته به دست اندرکاران مختلفی برای مثال نوع اقامت، بازه مجال اقامت، حوزه‌ محل اقامت و مدل معاش شما گوناگون باشد. مثلا در طی اقامت تحصیلی دانشجوها باید مخارج معاش، شهریه کالج و مخارج جانبی علم آموزی را در لحاظ بگیرند البته هنگامی فردی قصد اقامت سپرده گذاری را داراست می بایست مبالغ مرتبط با واحد سنجش سپرده گذاری و مخارج معاش در‌این سرزمین را در حیث داشته باشد. بدین ترتیب می اقتدار ذکر کرد هزینه معاش در قبرس بسته به نوع اقامت شما و دست اندرکاران دیگر متغیر میباشد و برای رسیدگی با جزییات بیشتر این مسئله میتوانید از یک مشاور مهاجرتی داده ها ما یحتاج را اخذ نمائید.

هزینه مسکن در قبرس
هزینه مسکن در قبرس یک کدام از دیگر از قسمت های هزینه معاش در قبرس میباشد که بسته به شرایط جغرافیایی، متراژ مسکن، خصوصیت ‌های ملک و نوع اجاره (ماهیانه یا این که سالیانه) گوناگون میباشد. ضمن این در شهر ها و بخشها گوناگون قبرس نیز بها ‌های مسکن مختلف میباشد. بعضا از اشخاص برای کاهش مخارج معاش در قبرس از سوئیت های خرد برای سکونت خویش استعمال می نمایند البته اکثری از اشخاص نیز ملک های حیاط دار در میهن قبرس را برای سکونت گزینش می نمایند. دانشجوها میان المللی نیز برای کاهش مخارج خویش از خوابگاه های دانشجویی به کارگیری می نمایند. مخارج اسکان در شهر های تبارک قبرس همانند نیکوزیا، لارناکا و لیماسول بالا خیس از دیگر شهر ها میباشد. اجاره یک سوئیت یک خوابه در بخشها مرکزی این شهر ها ماهیانه حدود 500 یورو تا 800 یورو میباشد، در سوئیت‌ های بزرگتر با تعداد اتاق بیشتر ممکن میباشد تا 1500 یورو یا این که حتی بیشتر از این باشد. در شهر ها و در بخشها روستایی و کمتر شهرنشین مانند پافوس و فاماگوستا، بها‌ های مسکن معمولاً کمتر میباشد. اجاره ماهیانه سوئیت ‌های یک خوابه درین بخشها حدود 400 یورو تا 600 یورو میباشد.
بها منزل در شهرهای گوناگون قبرس
اکثری از اشخاص برای کاهش هزینه معاش در قبرس و حذف مخارج ماهیانه اجاره ملک، همینطور سپرده گذاری درین میهن مبادرت به خرید ملک در‌این مرزو بوم می نمایند. به جهت هزینه نسبتا زیر ملک در مقایسه با اکثری از میهن های اروپایی بخش اعظمی از سرمایه گذاران قبرس جنوبی می‌شوند. علیرغم ارتقا ارزش ملک ارزش های مسکن هنوز در قبرس اروپایی مقرون به صرفه میباشد، ارزش منزل ‌های روستایی سابق نزدیک به 150000 یورو، سوئیت‌های امروزی از حدود 100000 یورو و ویلاهای مجزای بلندمرتبه از حدود 245000 یورو می‌باشند. پیرو می‌توانید بها منزل در شهر های گوناگون قبرس را مشاهده فرمایید.

اسامی شهر های قبرس ارزش ملک بسته به نوع ملک / به یورو
سوئیت یک خوابه سوئیت دو خوابه سوئیت یا این که ویلا با 3 اتاق یا این که بیشتر
فاماگوستا 85000 100000 170000
لارناکا 185000 198000 300000
لیماسول 120000 195000 245000
نیکوزیا 100000 150000 305000
پافوس 100000 150000 250000

بازدید : 19
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 زمان : 13:23


هزینه های رستورانی در مرزوبوم قبرس
مخارج رستوران درباره‌ی سفر به قبرس به این شکل هزینه زندگی در قبرس شمالی میباشد:

رستوران ارزش به یورو
یک وعده غذایی در یک رستوران ارزان بها €15
وعده غذایی برای دو نفر در یک رستوران میانگین €60
یک وعده مک دونالد گرانقدر €7.25
یک فنجان کاپوچینوی ساده €3.44
یک بطری کوکاکولا یا این که پپسی €1.85
یک بطری آب نیم لیتری €0.83
بازار بخشی از هزینه معاش در قبرس
مالیات نصیب از هزینه معاش در قبرس
یکی بزرگترین موضوعاتی که اتباع کشورهای فرنگی راجع به هزینه معاش در قبرس نادیده می‌گیرند، پرداخت مالیات درین میهن میباشد. به عبارت دیگر، مخارج مالیاتی درین مملکت قسمت مهم از میزان دارایی ماهانه متقاضی ها در‌این مرزوبوم است. اما قابل ذکر میباشد که سیستم مالیاتی قبرس با وجود بالا بودن نرخ مالیات در‌این مرزوبوم، دارنده امداد مخارج فردی متنوعی نیز است. نکته مهم در زمینه‌ی سیستم مالیاتی قبرس این میباشد که، این سیستم شبیه بریتانیا فعالیت می نماید. به صورت نمونه مالیات بر درآمد در قبرس بر روی باندها شغل می نمایند که فعلا به گستردن تحت می‌باشند:

حالت مالیات بر درآمد در قبرس
ولی قابل ذکر میباشد که مهاجرانی که در قبرس صاحب و مالک یک بیزنس می‌باشند معمولا 12.5% مالیات شرکتی بر بهره کمپانی را پی پردازند.

هزینه معاش در قبرس در نصیب محافظت های بهداشتی
آیتم دیگری که اتباع کشورهای فرنگی پیش از ورود به قبرس می بایست گزینه اعتنا قرار دهند، هزینه معاش قبرس به ویژه در قسمت محافظت های بهداشتی است. هزینه مزاقبت های بهداشتی در قبرس برای هر تبعه فرنگی حدود 750€ (یورو) در ماه خواهد بود. ولی به شدت سفارش میشود که همگی مهاجران گذشته زا ورود بدین مرزوبوم یک بیمه درمانی دارای اعتبار را در‌این مرزو بوم اخذ نمایند. تحت کلیه مخارج مزاقبت های بهداشتی در قبرس با بیمه درمانی در‌این میهن بدون پول خواهد بود. به عبارت دیگر هزینه حفظ های بهداشتی در مریض خانه های دولتی قبرس برای کلیه دارندگان بیمه درمانی قبرس بدون‌پول خواهد بود.

بازدید : 12
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 زمان : 12:12


دانش گاه در میان المللی قبرس
شهریه: از 6000 یورو

یکی‌از فقط مؤسسات تحصیلی دانشگاهی در مرز و بوم که می بایست بر ارائه یادگرفتن برای دانشجو ها فرنگی متمرکز گردد، دانش کده دربین المللی قبرس یک دانش کده سری انگلیسی میانگین میباشد که در نیکوزیای شمالی بومی هزینه زندگی در قبرس شمالی میباشد.

این کالج ارزان ارزش در قبرس برای نخسین بار در سال 1997 و در رتبه نخستین به جهت نیاز به شرکت های بیشتر با گویش انگلیسی احداث شد. از لحاظ دانشگاهی، این دانش گاه از یکسری دانش گاه ساخته شده میباشد که مشتمل بر چند حرفه تحصیلی به عنوان مثال داروسازی، پیوندها، اقتصاد / علم ها اداری، یادگرفتن، مهندسی، هنر، حقوق و دستمزد، علم ها بهداشت، کشاورزی و علم ها طبیعی میباشد. همینطور دارنده یک‌سری راس تحقیقاتی شایان توجه میباشد که به گسترش سرزمین امداد می نماید، مثلا راس پژوهش ها زیست محیطی و راس پژوهش ها بیوتکنولوژی. خلال این، این دانش کده دارنده یکسری زمان خوب برای دانشجو یان میباشد که از یک کتابخانه نو، تا تجهیزات ورزشی متنوع شروع میشود. فعلا، این کالج دارنده جمعیت دانشجویی بالغ بر 15،000 دانشجو میباشد و در واقع با نام نویسی دانشجوها در میان وسیع ترین دانش گاه ها جای دارد. دانشجو ها بیش تر از 60 میهن در CIU علم آموزی می نمایند. همینطور یکسری همیاری با کالج های آن سوی مرز را نگهداری می نماید و هر ساله در نرم افزار های تبادل دانشجویی کمپانی می نماید که بیشتر تعداد متعددی از دانشجو یان را به سمت دانش گاه جذب می نماید.

دانشکده مدیترانه شرقی
شهریه: از 3000 یورو

دانش گاه مدیترانه شرقی که در سال 1979 تأسیس شد، یکی از دیگر از کالج های تحقیقاتی همگانی میباشد که در شهر فاماگوستا در سواحل شرقی قبرس بومی میباشد. این دانش گاه با جمعیت دانشجویی بالغ بر 18،000 دانشجوی کارشناسی و فوق لیسانس، یک کدام از وسیع ترین شرکت های یادگرفتن خوب حوزه‌ میباشد. طیف پهناور ای از نرم افزار های کارشناسی، فوق لیسانس و دکترا به دانشجوها ارائه می‌گردد و همینطور زمان های تحصیلی ویژه تحقیقاتی نیز وجود داراست. به صورت کلی، این مفاد مشمول 141 اپلیکیشن تحصیلی میباشد. لهجه های مهم یادگرفتن به لهجه انگلیسی و ترکی میباشد. این دانش کده دارنده یک بهشت گران قدر میباشد که از تجهیزات ورزشی و اجتماعی متنوعی برای سود مندی دانشجو یان برخوردار‌است. ضمن این، این دانش کده با تیم ای از بیشتراز 120،000 جلد کتاب، یکی‌از وسیع ترین کتابخانه های دانشگاهی در مدیترانه میباشد. این کالج همینطور یک زمان یادگرفتن مقدماتی گویش انگلیسی برای دانشجویانی که مایل به توسعه و گسترش گویش انگلیسی خویش میباشند، را آماده می نماید. به همین ترتیب، زمان های بیشماری برای یادگرفتن لهجه ترکی نیز به فایده دانشجوها در بین المللی که مایل به یادگیری یک گویش فرنگی دیگر می‌باشند، در دسترس میباشد. این دانش گاه تعدادی همیاری در میان المللی داراست و همینطور عضو انجمن دانشکده قفقاز میباشد. این کالج همینطور براساس سکو بندی یادگرفتن بهتر تایمز فی مابین 800 دانش گاه رفیعتر عالم قرار گرفته میباشد.

کالج فردریک
شهریه: از 5000 یورو

دانشکده فردریک یکی‌از دیگر از دانش کده های ارزان قبرس میباشد. این دانش کده در سال 1965 احداث شد و از روش دو دانشکده مهم در شهرهای نیکوزیا و لیماسول فعالیت دارد. این سرزمین تحت عنوان یک کدام از لبریز انرژی ترین و لبریز جنب و جوش ترین شرکتهای یادگرفتن بهتر در مرزوبوم در حیث گرفته شد‌ه‌است و زمان های عظیم ای را در سطح دیپلم، مدرک لیسانس و فوق لیسانس ارائه میدهد. درس دادن و استیناف بیشتر در موضوع های علم ها، فناوری و هنر درین کالج خوب، قاضی میباشد. این مؤسسه علیرغم نو تأسیس بودن؛ فعلا یک کالج آیتم احترام در سطح ملی و در میان المللی میباشد.

اگرچه یک دانش کده خرد میباشد، البته اکنون جمعیت دانشجویی بالغ بر 3،000 دانشجو دارااست. ویژگی ها دانشگاهی: کالج مشتمل بر یک سری مکتب به عنوان مثال معماری، اقتصاد، فراگیری، بهداشت، علم ها انسانی و مهندسی میباشد. مدرسه ها تجاری این مرز و بوم به ویژه در مملکت دارای اعتبار به اکانت میایند. در واقعیت، این دانش کده به جهت منزلت بالای دانشگاهی میان صد دانش کده رفیعتر مدیر و فنی اروپا قرار گرفته میباشد. این کالج همینطور در مسئله های مطالعات دریایی و مهندسی نفت نرم افزار های ویژه ای را انجام می نماید، که به صورت معمول در بقیه دانش گاه های میهن یافت نمیشود.
کالج صنعتی قبرس
شهریه: از 3200 یورو

لیست ارزانترین کالج های قبرس را با کالج فناوری قبرس نقطه پایان میدهیم. یک دانش گاه تحقیقاتی همگانی که یکی‌از جدیدترین اضافات در سیستم یادگرفتن بهتر قبرس میباشد. این دانش کده در سال 2004 احداث شد و تحت عنوان ابزاری برای مالامال کردن ترک ارائه مدارک تحصیلی که بطور ویژه در بقیه موسسه ها فراگیری بهتر مملکت ارائه نمی‌شود، تأسیس گردیده است. این کالج در شهر لیماسول ساکن میباشد که دومی شهر والا قبرس میباشد. این دانشکده جهت گیری بیشتری در مورد های تحقیقاتی داراست و پیش از اینً تحت عنوان قطب دانشگاهی و پژوهشی علم ها و فناوری در مرز و بوم شناخته شد‌ه‌است.

سازمان دانشگاهي: دانش گاه از 6 دانشكده اصلی تشكيل گردیده‌است كه مشمول مديريت و اقتصاد، علم ها بهداشتي، پیوندها، هنرهاي زيبایی، مهندسي و همچنين علم ها زمين شناسي و مديريت محيط زيست میباشد. ضمن این، این دانش کده دارنده یک موسسه فی مابین المللی و همینطور یک راس گویش برای دانشجوها فی مابین المللی آتی نگر میباشد که نیاز به سازش بیشتری بافرهنگ و گویش های قبرس دارا هستند.

بازدید : 20
دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 زمان : 11:28


چه مراحلی برای سفر به قبرس ما یحتاج میباشد؟
برای سفر به قبرس، شما نیاز به پروسه هزینه زندگی در قبرس شمالی پایین دارید:

گزینش نوع هجرت:
تعیین نوع روادید یا این که اقامتی که با آن به قبرس سفر می کنید، مانند روادید تحصیلی، کاری یا این که سرمایه‌گذاری.

اخذ تایید:
اخذ تایید از یک مؤسسه تحصیلی (در شکل هجرت تحصیلی) یا این که دریافت مجال شغلی (در شکل هجرت کاری).

پرداخت هزینه‌ها:
پرداخت هزینه‌های مربوط به هجرت، برای مثال هزینه‌های روادید یا این که اقامت، شهریه تحصیلی (در صورتیکه جاری ساختن خواهد شد) و هزینه‌های معاش.

مراجعه به سفارت یا این که دفتر نمایندگی:
مراجعه به سفارت یا این که دفتر نمایندگی قبرس جهت دریافت روادید یا این که اقامت.

مراحل اقامت:
استارت مراحل اقامت و ترتیب روند مرتبط با درخواست اقامت.

فراگیری لهجه (در شکل نیاز):
یادگرفتن لهجه محلی (گریک) در حالتی که که‌این دستور از شما منظور گردیده باشد.

چقدر مجال میبرد تا سفر به قبرس کامل شدن گردد؟
بازه زمانی فرصت هجرت به قبرس بستگی به نوع سفر، فرایند انجام یافته، و وضعیت شخصی داراست. به صورت معمول:

مسافرت تحصیلی ممکن میباشد یکسری ماه به ارتفاع بینجامد.
سفر کاری نیز معمولاً به بازه یکسری ماه ارتفاع میکشد.
مسافرت سرمایه‌گذاری و اقامت دایم ممکن میباشد یک سری مرحله و تعدادی سال به ارتفاع بینجامد.
چه تجهیزات و خدماتی برای مهاجران در قبرس وجود داراست؟
مهاجران در قبرس از تجهیزات مختلفی فایده‌مند می گردند که دربرگیرنده:

دسترسی به سیستم بهداشت و معالجه.
قابلیت و امکان شغلی و تحصیلی.
حقوق مطلوب.
تجهیزات فرهنگی و تفریحی.
اقامت دایم (در شکل تعیین مسافرت مستمر).
این تجهیزات و سرویس ها بستگی به نوع سفر و موقعیت هر شخص دارااست.

بازدید : 24
پنجشنبه 30 فروردين 1403 زمان : 13:00


سوپرمارکت در هزینه معاش در قبرس
بها مواد غذایی که در سوپر مارکت های این سرزمین وجود داراست، به ط هزینه زندگی در قبرس شمالی ور ذیل است:

اقلام هزینه به یورو
هر لیتر شیر ساده 1.5€
یک قرص نان سپید و نو به واحد سنجش 500 گرم 1.67€
هر کیلوگرم برنج سپید 2€
12 عدد تخم مرغ 2.9€
هر کیلوگرم پنیر محلی 10€
هر کیلوگرم سینه مرغ فارغ از استخوان و سوای پوست 715€
هر کیلو گوشت سرین گاو 9.8€
هر کیلوگرم سیب 2.3€
هر کیلوگرم پرتقال 1.6€
هر کیلوگرم گوجه خارجی 2.4€
هر کیلوگرم موز 1.55€
هر کیلوگرم سیب زمینی 1.05€
هر کیلوگرم پیاز 0.88€
هر عدد کاهو 0.58€
هر بطری آب 1.5 لیتری 0.82€
هر بسته سیگار 20 تایی مارلبرو 5€
سوپرمارکت در هزینه معاش در قبرس
اجاره بهای ملک در قبرس
ملک در میهن قبرس با اجاره های قابل قبولی در مشت اشخاص قرار می‌گیرد. در اینجا اجاره بهای سوئیت های مسکونی تحت عنوان بخشی از هزینه معاش در قبرس نقل شده میباشد که عبارتند از:

نوع ملک اجاره بهاء به یورو
یک واحد سوئیت یک خوابه در راس شهر 835€
یک واحد سوئیت یک خوابه در حومه شهر 653€
یک واحد سوئیت 3 خوابه در راءس 1615€
یک واحد سوئیت 3 خوابه در حومه شهر 1258€
سوئیت در راس شهر به ازای هر متر مربع 2023€
سوئیت در حومه شهر به ازای هر متر مربع 1462€
هزینه ‌های مرتبط با پوشاک در قبرس
درین نصیب نیز برخی هزینه معاش در قبرس مرتبط با پوشاک و البسه گزینه رسیدگی قرار گرفته اند که به طور پایین می‌باشند:

یکی شلوار جین: 79€ (یورو)
یکدست خرقه ورزشی ست: 99€ (یورو)
یک جفت کفش مارک نایک: 78€ (یورو)
یک جفت کفش مردانه از متاع چرم: 100€ (یورو)

بازدید : 29
چهارشنبه 29 فروردين 1403 زمان : 12:04


سفر به قبرس شمالی از روش وصلت
یک کدام از شیوه های مسافرت به قبرس شمالی و اخذ اقامت، تزویج با یکی تبعه‌های این مملکت میباشد. اما درین نوع هجرت، ثابت حقیقی وواقعی بودن وصلت عنایت متعددی داراست. چنانچه تزویج حقیقی نباشد، سرپیچی مهاجرتی محسوب گردیده و خطاها متعددی برای شخص ساخت و ساز خواهد کرد. درصورتی که وصلت واقعی باشد، درحال حاضر می بایست زوجین تمکن مالی خویش هزینه زندگی در قبرس شمالی را ثابت نمایند.

به‌این معنا که زوجین می بایست در ماه دست کم 1000 دلار برای معاش در قبرس شمالی درآمد داشته باشند. در‌حالتی که مجموع حالت این نوع مسافرت به خیر پیش برود، آغاز اقامت 2 ساله اعطا شود و در شکل ادامه‌دار بودن لینک و پیوند زناشویی دو طرف در ذیل یک سقف تا سه سال، می‌اقتدار برای اخذ ملیت قبرس مبادرت کرد. ولی در صورتی 5 سال از تزویج دو طرف پیشین و زوجین فرزندی نیز داشته باشند، پروسه اخذ ملیت و اقامت قبرس شمالی سهل و آسان‌خیس خواهد بود.
شغل و هزینه‌های معاش در قبرس شمالی
بعد از هجرت به قبرس شمالی، مهاجران بایستی درباره‌ی موقعیت معاش، شغل و فرهنگ وتمدن این مملکت داده ها کافی داشته باشند. درین قسمت به بعضا نکات کلیدی اشاره میگردد:

بازار عمل: با دقت به پرورش اقتصادی اخیر قبرس شمالی، بازار شغل این سرزمین زمان‌های شغلی متعددی را برای مهاجران آماده نموده است. صنعت های توریسم، ساخت، کشاورزی و سرویس ها، بیشترین تقاضا برای پرسنل فرنگی را دارا‌هستند.

فرهنگ وتمدن و آداب و رسوم

آداب و رسوم توضیحات
لهجه ترکی استانبولی گویش رایج میباشد
مذهب اکثریت مسلمان با اقلیت مسیحی
خرقه پوشش محافظه‌کارانه پیشنهاد می شود
طعام غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی دوستداشتنی می باشند
مسلما یکی معیارها پیش از سفر به قبرس شمالی برآورد هزینه‌ها میباشد. هزینه‌های معاش در مملکت قبرس شمالی، به‌خصوص هزینه‌های مرتبط با مال‌های غذایی محلی مانند صیفی جات و میوه‌، خرید یا این که اجاره منزل، مالیات و هزینه‌های حمل‌ونقل در آن به نسبت کشورهای اروپایی و آمریکایی و حتی بقیه کشورهای حوزه مدیترانه به‌صرفه‌خیس میباشد. جدول ذیل میتواند رویت کرد بدیهی‌تری به نسبت هزینه معاش در قبرس شمالی را به شما ارائه دهد:

هزینه معاش در قبرس شمالی در مقایسه با کشورهای اروپایی مطلوب میباشد. میانگین هزینه اجاره منزل در ماه حدود 300-600 دلار و هزینه‌های سرازیر معاش برای یک نفر حدود 800-1200 دلار در ماه میباشد.

کمترین مقدار درآمد
ماهانه 12142 لیر
میانگین درآمد
ماهانه 15884 لیر
درآمد مناسب در شهرهای تعالی مانند نیکوزیا
ماهانه 10000 لیر
مقدار مالیات (برای درآمد بیشتر از 5000 لیر در ماه)
حدود 10 درصد
مقدار مالیات (برای درآمد بیشتر از 30000 لیر در ماه)
حدود 37 درصد

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 729
  • بازدید کلی : 729
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی